Aflevering og afhentning af børn

Husk at give personalet besked hvis f.eks. jeres barn har sovet dårligt, bliver hentet på et andet tidspunkt end normalt eller bliver hentet af andre end jer selv.

Der er ikke andre end jer forældre, der får lov til at tage barnet med hjem, medmindre vi har fået besked om, at en anden henter og "hvis muligt" har været præsenteret for personen, så vi ved, at det er den rigtige, der får barnet med hjem. Dette er for alles sikkerhed.

For at vi kan planlægge aktiviteter, tage på ture osv. er det en god ide at aflevere barnet senest kl. 9:15. Er I en dag kommet lidt sent op eller har lyst til at tage det roligt og hygge med morgenmaden, så ring og fortæl os at I kommer lidt senere, så vi kan orientere den anden stue om, at I evt. kommer senere.